Mit nem láttam ma?

2009.10.27. 02:03

Új kategóriát találtam ki:

A "Mit nem láttam ma?" kategóriába azok a filmek kerülnek, amelyeket nem néztem végig, vagy azért mert annyira nem jöttek be, vagy mert nem volt időm végignézni (de ha nem is folytatom, akkor azért mert nem jött be)

Ezeket a filmeket nem is pontozom (hiszen nem láttam összességében), csupán egy rövidebb indoklás olvasható arról, miért is nem láttam ma.

A bejegyzés trackback címe:

https://mitlattamma.blog.hu/api/trackback/id/tr494801391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása